Yorumlar

Ekim 2017
Semih K.

Ayvalığa geldiğimde kaldığım tek otel. Her yere çok yakın hizmet yemekler ikramlar şahane. Tüm personelin ellerine yüreğine sağlık. Muhteşem deniz manzarası var. Plajı havuzu mükemmel bir otel Herşey dahil konsepti olması bizim için ayrı bir avantaj oldu. Tekrar gelip kalacağım kesin.. Sonsuz teşekkürler.

Eylül 2017
Sevgi D.

Yazın kızım ve eşimle 5 gün kalmıştık. Kızım için en önemlisi çocuk havuzuydu. Çok güzel bir otel çocuklar ve yetişkinler için herşey düşünülmüş. Tesiste fotoğrafçısından tutun doktoruna kadar herşey var. Hem çocuk hem yetişkin havuzunda su kaydırağı olması çok güzel. Tatilimiz harika geçti. Herşey için teşekkür ederiz

Ağustos 2017
Tarık S.

Geçen yıl balayı tatilimizi yapmıştık. O muhteşem manzarayı, personellerin ilgi ve alakasını anlatamam en önemlisi kendine ait bir otoparkı mevcut arabayı nerede bırakacağım derdi yok. Kapalı havuzu da açık havuzu da tertemiz. Yemekler ikramlar şahaneydi. ilginiz ve alakanızdan dolayı çok teşekkürler

Ağustos 2017
Selin K.

Her yaz muhakkak gittiğim ve izinli günlerimi geçirdiğim otel. Otelin konumu harika hem havuzu hem kendine ait bir plajı olması çok güzel 5 yıldızın hakkını veren bir otel

Haziran 2017
FIRAT A.

2014 de gittim harika bi ekip harika yemekler harika animasyolar eylül için gitmek istiyorum

Mayıs 2017
SELİN o.

OTEL MÜKEMMEL 2 YIL GİTTİK BU YIL YİNE YAZ TATİLİMİZİ GEÇİRMEK İÇİN GİDİCEZ. BAĞIMLILIK YAPAN BİR OTEL.PERSONEL ÇOK İYİ YEMEKLER ÇOK BAŞARILI.

Mayıs 2017
Aziz hakan C.

Otele için yeni rezarvasyon yaptırdım. Rezarvasyon aşamasında açıklayıcı, hoşgörülü ve yardımsever tavırlarından dolayı Emine Pala hanıma çok teşekkür ediyorum. Konokladığımda otel hakkında ayrıca yorum yapacağım.

Nisan 2017
Yeşim S.

Geçen sene bu zamanlar eşim ve kızımla birlikte gittik... gayet güzeldi... otel temizdi , odalar ferah... tam bir kafa dinleme yeri...cunda adasının girişinde... personelde iyiydi...verdiğimiz paranın karşılığını aldık... o civardaki zaten gidilebilecek tek 5 yıldızlı otel sanırım...denizi tabii ki haliyle bir akdeniz ölüdeniz kıbrıs gibi değil :) ama genede güzel... yemekleri çeşitliydi..

Mart 2017
Adem S.

Yıllardır gelirim, eskiyor yeniliyorlar ,dokuluyor topluyorlar, oteli gerçekten iyi ve zinde tutuyorlar. Yine geldim... standart aynı ,yine temiz, yine güleryüzlü personel. Yazları zaten doludur ama kışları da bomboş sanmayın, koridorda yüzlerce uzakdoğulu ile karşılaşabilirsiniz. Her neyse burası bir Ayvalık klasiği , cunda adasının en güzel noktasını tutan ,güzel bir oteldir.

Şubat 2017
Cihan u.

16-23temmuz arası üçbayan konakladık. Tam bir aile oteli. Bayan grupları, gurbetçiler, bebekli aileler ve tesettürlü aileler genel nüfusu oluşturuyor. Pool bar ve restauranttaki servis ekini çok ilgili. Animasyon ekibi imkanları yüzünden biraz amatör ama başlarındaki müdürleri Mehmet bey ve şefleri Tolga bey ile ekip eğlenceli ve cana yakın.

Eylül 2016
Sevim R.

Çok memnun kaldık.Kalhvaltı dahil 150 TL'ye bu kadar imkan,rahatlık nerede var ?Herşey bol boldu ve günlüktü.

Ağustos 2016
Pınar E.

21 ağustosta ailemle giriş yaptık 3 gece konakladık.Otelde gördüğümüz hizmetten gayet memnun kaldık. fiyata göre hizmet kalitesi gayet iyiydi. sizlere tavsiyemdir.. yemekler de odalar da gayet iyiydi.

Ağustos 2016
Gizem I.

İnsanlar değişik nedenlerden seyahat ederler ya, işte ben bu kez dinlenmek için bu oteli seçtim. Bu kez oğlumla ani bir karar verdik ve evden çıktık, yani öyle erken rezervasyon veya arkadaş önerisiyle gitmedik. Otelimizi yoldayken seçtik ve iyi bir seçim yapmışız. Otel Cunda'nın hemen girişinde, Ayvalık merkeze çok yakın. Herşey dahil konseptinde, ultra herşey dahil konsepti gibi.Yemek çeşiti olarak yok yok !

Haziran 2016
Tekin C.

Otel harika bunu saglayan Animasyon ekibine cok tesekkür ediyorum basta Kemal Kurul olmak üzere harikalar islerini mükemmel yapiyolar Kemal Bey ile ayrica eglendik bir daha gelmek icin iyi bir sebep oldu tesekkurler animasyon ailesi...

Haziran 2016
Sevtap L.

Ailem ile 5 gün kadar kaldık. Odaların durumu ve temizliği gayet iyi, yemekler güzel, çalışanların tavırları oldukça saygılı, herkes işinde gücünde. Animasyon ekibi çok başarılı. Kafa dinlemek için güzel bir otel. Kullanın derim.

Mayıs 2016
Hasan O.

6-7 yıl önce gittiğim otel konum çokk iyi yerde. Otel müşteri memnuniyet iyi .Odalar temiz.

Haziran 2015
Yiğitcan T.

Bu otel daha önce 2011'de gitmiş olduğumuz beğenerek 2015 kurban bayramında tekrar konakladığımız bir oteldir. Personel çok iyi Yemekler harika, şef çok başarılı .

Mayıs 2009
ÜMİT G.

2009 da balayı için seçmiştik bu oteli... o zaman çok memnun kalmıştık ama birdaha gelme fırsatımız olmamıştı. şimdi arkadaşlarımız ile beraber erken rezervasyon ile temmuz ayına yerimizi ayırdık. Umarım herşey eskisi gibi güzeldir.